Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Miklósy, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
V posledních letech zažíváme rozmach kapesních počítačů, které nám stále více nahrazují stolní počítače. V této bakalářské práci jsou popsány technologie, které tyto zařízení používají. Dále se tato práce snaží seznámit čtenáře s programováním v DirectX. Seznamuje čtenáře jak tento framework použít v mobilních zařízeních a jak vyřešit některé problémy spojené s jeho užitím. V neposlední řadě navrhuje a implementuje aplikaci pro prohlížení, upload a označování obrázků ve 3D prostoru.
Prohlížeč WSQ obrázků pod Windows
Kovács, Zoltán ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a realizace prohlížeče obrázků otisků prstů, které jsou uloženy ve formátu WSQ (Wavelet Scalar Quantization). Čtenář se obeznámí se základním rozdělením typů obrázků a také se způsoby komprese. Dozví se základy o vlnkové transformaci a o způsobu její aplikace v kompresi obrazových dat. Bude mít přehled o formátu JPEG2000 a formátu WSQ. Obeznámí se taky s principem implementace prohlížeče a možnostmi které nabízí. Celková funkce prohlížeče musí umožnit uživateli vybrat si obrázek, na kterém se provede komprese, zobrazí se otisk prstu a následně se dá uložit tento obrázek do některého známého obrázkového formátu.
Pokročilý prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Lexmaul, Tomáš ; Solár, Peter (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
V této práci je popsán vývoj pokročilého prohlížeče obrázků pro systém Windows Mobile. Program nabízí kon figurovatelnost uživatelského rozhraní a ovládání pomocí gest. Doplňuje již existující prohlížeče a přináší moderní způsob ovládání i pro starší systém. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C#.
Advanced HDR image viewer
Wirth, Michal ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
04.01.17 abstrakt.txt 1 file:///home/misa/Desktop/dp/abstrakt.txt Hlavním účelem této práce je určit ty aspekty prohlížečů obrázků s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), na které kladou velký důraz umělci pohybující se v oblasti počítačové grafiky, nebo i jiní uživatelé, kteří denně pracují s HDR obrázky produkovanými fyzikálně založenými renderery. Práce také podává přehled již existujících řešení. Na těchto základech je navržen a implementován nový prohlížeč HDR obrázků, dávající důraz jeho paměťovou efektivitu a výkonnost. Pro tyto účely jsou diskutovány dva odlišné způsoby uspořádání obrazových dat, známy pod pojmy Array-of-Structures (AoS) a Structure-of-Arrays (SoA). Je měřen jejich účinek na rychlost algoritmu pro změnu saturace obrázku. Tento algoritmus byl vybrán jako reprezentativní v rámci skupiny algoritmů mapujících tóny. Ukázalo se, že druhé zmiňované uspořádání dat umožňuje algoritmu v daném testovacím prostředí běžet rychleji, a to přibližně třikrát nebo i vícekrát. Práce má dva hlavní přínosy. Za prvé dává výše zmiňovaným uživatelům do rukou nástroj, který jim může pomoci při manipulaci s HDR obrázky. Za druhé naznačuje, že v oblasti algoritmů mapující tóny, resp. jejich implementací, může být potenciál na nezanedbatelné zrychlení.
Advanced HDR image viewer
Wirth, Michal ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
04.01.17 abstrakt.txt 1 file:///home/misa/Desktop/dp/abstrakt.txt Hlavním účelem této práce je určit ty aspekty prohlížečů obrázků s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), na které kladou velký důraz umělci pohybující se v oblasti počítačové grafiky, nebo i jiní uživatelé, kteří denně pracují s HDR obrázky produkovanými fyzikálně založenými renderery. Práce také podává přehled již existujících řešení. Na těchto základech je navržen a implementován nový prohlížeč HDR obrázků, dávající důraz jeho paměťovou efektivitu a výkonnost. Pro tyto účely jsou diskutovány dva odlišné způsoby uspořádání obrazových dat, známy pod pojmy Array-of-Structures (AoS) a Structure-of-Arrays (SoA). Je měřen jejich účinek na rychlost algoritmu pro změnu saturace obrázku. Tento algoritmus byl vybrán jako reprezentativní v rámci skupiny algoritmů mapujících tóny. Ukázalo se, že druhé zmiňované uspořádání dat umožňuje algoritmu v daném testovacím prostředí běžet rychleji, a to přibližně třikrát nebo i vícekrát. Práce má dva hlavní přínosy. Za prvé dává výše zmiňovaným uživatelům do rukou nástroj, který jim může pomoci při manipulaci s HDR obrázky. Za druhé naznačuje, že v oblasti algoritmů mapující tóny, resp. jejich implementací, může být potenciál na nezanedbatelné zrychlení.
Prohlížeč WSQ obrázků pod Windows
Kovács, Zoltán ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a realizace prohlížeče obrázků otisků prstů, které jsou uloženy ve formátu WSQ (Wavelet Scalar Quantization). Čtenář se obeznámí se základním rozdělením typů obrázků a také se způsoby komprese. Dozví se základy o vlnkové transformaci a o způsobu její aplikace v kompresi obrazových dat. Bude mít přehled o formátu JPEG2000 a formátu WSQ. Obeznámí se taky s principem implementace prohlížeče a možnostmi které nabízí. Celková funkce prohlížeče musí umožnit uživateli vybrat si obrázek, na kterém se provede komprese, zobrazí se otisk prstu a následně se dá uložit tento obrázek do některého známého obrázkového formátu.
Prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Miklósy, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
V posledních letech zažíváme rozmach kapesních počítačů, které nám stále více nahrazují stolní počítače. V této bakalářské práci jsou popsány technologie, které tyto zařízení používají. Dále se tato práce snaží seznámit čtenáře s programováním v DirectX. Seznamuje čtenáře jak tento framework použít v mobilních zařízeních a jak vyřešit některé problémy spojené s jeho užitím. V neposlední řadě navrhuje a implementuje aplikaci pro prohlížení, upload a označování obrázků ve 3D prostoru.
Pokročilý prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Lexmaul, Tomáš ; Solár, Peter (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
V této práci je popsán vývoj pokročilého prohlížeče obrázků pro systém Windows Mobile. Program nabízí kon figurovatelnost uživatelského rozhraní a ovládání pomocí gest. Doplňuje již existující prohlížeče a přináší moderní způsob ovládání i pro starší systém. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C#.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.